Bizde,ne kimsesizlik biter
Ne aşk, ne isyan diner
Sevgi; hasrettir,dizelerimizde
Değil mi ki,kendimizi şair sanırız
Mutluluk bol gelir bedenimize
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel bir 'özeleştiri' olmuş, yüreğinize sağlık. Belli de 'şairliğin' en güzel yönlerinden biridir tevazu sahibi olmak.
Kutluyorum, saygıyla...
bir şair kendini bu kadar güzel anlatabilir ağzınıza sağlık mualla yadsıman.kutluyorum...
verdiler mutluluğu da istemedikmi ?Şairler neden mutluluk olmasın...En azından mutluluk diliyorum yüreğinize.Belki de zor beğeniyorlardır Kimbilir ?
Bizde,ne kimsesizlik biter
Ne aşk, ne isyan diner
Sevgi; hasrettir,dizelerimizde
Değil mi ki,kendimizi şair sanırız
Mutluluk bol gelir bedenimize
acılarımızı yitirmeyelim diyor şair...
tebrikler.kısa ve öz.ne.den
Tebrikler..
Bunu en iyi şairler bilir.Haklılık payı çok.Tebrikler
Sonuna kadar katılıyorum.Rahatlık yaramıyor.
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta