Derinden ve çok geçmişten kalan çizgilerin cümbüşüydü yüzüm
Ne manadan ne nezaketten pay buldu, terlerle dökülen sözüm
Bir yanı gün ışığında parlar, bir yanı zindanda sızlar iki yüzüm
Ne tuttuğum, ne tutulacak kalmadı bir bir yenildi,her sözüm
Çağladı, taştı günlerce isyanda kahroldu, kör oldu iki gözüm
Ulaştı dağlara, karıştı nehirlere, yağdı saçlara, kanlı külüm
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




benden de yürek dolusu tebrik ve alkış.belli ki derinliğinzi var .belli ki şiirsel zekanız ufkunuzu aşmış durumda. ne mutlu size ve kaleminizden damlayan mürekkebinize. tebrikler..
benden de yürek dolusu tebrik ve alkış.belli ki derinliğinzi var .belli ki şiirsel zekanız ufkunzu aşmış durumda. ne mutlu size ve kaleminizden damlayan mürekkebinize. tebrikler..
Çağladı, taştı günlerce isyanda kahroldu, kör oldu iki gözüm tebrikler şair.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta