gece rolüydü oynadığım
gerçekçi olmalı diye
korkmalıydım karanlıktan
ve dar sokakların sakladıklarından
kulaklarım azgın köpek havlamalarıyla dolmalıydı
ışıklarsa hep uzaklarda
nereye bakacağımı bilememeliydim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Diliniz etkileyici gerçekten,sevgiler..
tek bir ses yoktu
ya seyirciler
sahne arkası nerde
ve bitti sahnem, perde
ışıkları takın, şimdi
aydınlık ve alkışlar
finali çok güzeldi..
tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta