SAĞIR
Bittim,yitti bu şehir.
Ardım isyân,önüm kahır.
Ve kulağımda uğursuz parmağı aşkın.
Hem geceye mahkum,
hem,bîhaber günden
Gayrı çalmasınlar kapıyı
Aşk denilen hilkâtten sağır..!
00:20~00:23
08kasım12
şehr-i istanbul
Kayıt Tarihi : 8.11.2012 00:49:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Muhtesem bir kaleminizin olmasına ilaveten bir o kadar da muazzam bir şiir arşiviniz var.
Bu dağarcığı biriktirmek az iş değildir.
Takviye kuvvetinizle eski ve bitkin bir şiirim daha yola revan oldu, siir de ben de minnettarız.
Selamlar
TÜM YORUMLAR (1)