Gün olur, zaman dolarsa bir anda,
Panikle koşmaya başlarsın kaybettiğin anlarına.
Bir bakmışsın ki etrafına,
Sana Senden kalan sadece kötü bir hatıra..
Öyleyse sadece ve sadece yaşa...
Yaşarken aldığın her yara,
Senin sende bıraktığı bir mana....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




.
İ
L
G
İ
N
Ç
.
T
E
B
R
İ
K
L
E
R
Hoş geldiniz. Yaşamın hakkını vererek yaşamalı. Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorm.
yüreğinin sesini dinle...
güzeldi..
kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta