Kökü olmayan bir çiçek gibiyim ellerinin arasında.
Kokluyor, ara sıra dudaklarını yapraklarıma dokundurup öpüyorsun.
Böylesine çok sevdin de beni,
Bir yudum su verebilme ihtimalin hiç mi olmadı?
Neden aklına gelmedi suya olan mecburiyetim?
Sadece sevdin beni.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




harika kutlarım.
selam saygılar
güzel şiir aklıma mevlananın ayıyla arkadaş olan adam kıssasını getirdi.. ayı adama çok sadıktır ve adam uyur.. yüzüne konan sineği kovalamak amacıyla bir pençe vuran ayı istemeden adamı öldürür.. Kısaca.. tebrikler şaire..
sevgili şairem sayfama ziyaretinizden isminizi okuyup sayfanıza geldim iyikide gelmişim benim tarzıma uyuyor tarzınız kısa öz kesin mesaj yoğunluğu var galiba özelinize yazacağım mesajı buraya yazdım ...şiirin yorumuna gelince ne kadarda haklısınız sevgili bir çiçek gibi sevilmeli kuru sevgi kısa zamanda kuru dala dönüşür hoş olmuş duygularınız sevgiler üstadem
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta