Bir dağ başında yalnızlığımı yaşıyorum.
Bu yalnızlık ölümden de beter.
Hiç kimse aramasa sormasa beni SEN GELSEN YETER.
Gözlerin karşımda ki mutluluk denizi gibi.
Her sabah uyandıgımda yanımdaki kişi olsan
Bu yüreğim seninle yaylalar kadar serin olur
Bu yürekte ne bir tasa nede bir gam olur..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Beğeniyle okudum başarılar dilerim .Kutlarım ..
Değerli dost.
Sevgili ustadım;
Şiirinizi beğeniyle okudum.
Harikaydı.
Kutluyorum + 10
Yüreğinize salık.
Kaleminiz daim olsun.
Nice güzel paylaşımlar diliyorum.
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum......
Güzeldi kutluyorum :)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta