Yine sessiz sedasasız gidişler oldu bir varsın bir yoksun gibi.
Bir karar ver artık ya varsın dır ya yoksundur, hiç mi acımadın uğruna dökülen yaşlara bir dilenci gibi gördün seven yüreğimi .
Madem gidiyorsun bende kalan sevdalarımı da al götür kalmasın bende artık .
sakın bakma arkana seni mutlu etmeyeceğim artık ağlayarak,
biliyorum geçmeyecek açtığın yaranın izi yıllar örtsede kabuk bağlasa da geçmeyecek.
Oysa ne hayaller kurardık seninle ben derdim iki erkek bir kız,
sen derdin bir kız bir erkek olacak kavga eder gibiydik sen bana vururdun ben seni öperdim dudağından aptalsın sen derdin bende sana Deli sarı papatyam derdim sardın ellerini boynuma
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta