Olmuyorsa kelimelerin, sevdiğinin yüreğinde bir cümle,
Anladım ki hiç işe yaramaz,ne bir çift söz ne de bir kafiye..
Geç anladım belki,hem belki yaralandım,belki yaşadım bir düşle,
Ama Seni düşlemiştim her gece,sana ‘En güzel Belkimsin’’ diyebilmeye..
Anlamaya,anlatmaya yeltenmiştim seni, Ama sadece bir tek kendime,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Sağ olun Üstadım. Sizden bunları duymak gurur verici.
Hos dizelerdi kutlarim :) kardesim sevgi ile kal
Güzel düşünceleriniz için müteşekkirim:) Saygılarımla..
Bil ki; Senli düşlerimi aldatmamıştım,ne Sen ile, ne de kimseyle
Bir tek Yaradan’la paylaşmıştım Seni,onu da hep Aşk ile Aşk ile..
Ufuk Biçimli çok güzel bu satırlar...tebrik ediyorum seni...aşk ile aşk ile yazmaya devam et olar mı :)))
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta