ömrüm boyunca saçmaladım
saçmalarım delik deşik etti yaşamı
şimdi üşüyorum, üşüyor kalbim
giren ayaz yüzünden
her bir saçma deliğinden...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




saçmalama yada saçmalıkla dolu güzel şiiri sevdim..
saygımla...
harika bir kelime oyunu..çok beğendim..
güneşe dönük olsa da alnımız güvertesinde sevdalarımızın,uzak sulara kaçkın rüzgarlarla uzanırız,ejderha dalgalarla somutlanırken düşe sığmayan maceralarımız,kıyıya diktiğimiz tek bir çiçekte kalırız............
'şimdi üşüyorum, üşüyor kalbim
giren ayaz yüzünden '
...
Kutluyorum.
ANT.
ömrüm boyunca saçmaladım
saçmalarım delik deşik etti yaşamı
şimdi üşüyorum, üşüyor kalbim
giren ayaz yüzünden
her bir saçma deliğinden...
---
Kısa öz,anlamlı kutluyorum şair..
Benzetme harika üstadım.tebriklerimle.selam ve sevgiler.
çok güzel tebrikler yüreğinize sağlık
Eleğe dönen yürek mi
Domdom kurşunu yiyen mi
Daha çok sızlansın şimdi...
.......Takıldım kaldım sevgili Savaş... Zekice ve güzeldi, kutlarım.
Hoş benzetmelerle güzel ve anlamlıydı...
Kutlarım saygıyla Savaş beyi...Nurdan Ünsal
güzeldi...kaleminiz daim olsun..sevgiler.
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta