Bir gece vakti, meltem serinliğinde eseceğim koynuna,
Karanlıkları yırtarak koşacağım koynuna,
Ananın ak sütü gibi, çırılçıplak vuracağım kıyılarına,
Sabret …
Bir seher vakti, güneşin ilk ışıklarıyla doğacağım uykularına,
Mavilerden bir umut bırakacağım rüyalarına,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sabrın sonu selamet, sabreden derviş muradına ermiş. Demek ki sabretmek lazım. Çok güzel,tebrikler ve selamlar. Birol Hepgüler.
Bir akşam vakti, ışıldayacağım göz pınarlarında,
Yıldızları toplayacağım saçlarından dudaklarımla
…ve mavi bir umut bırakacağım yarınlara,
Sabret …
Mükemmel bir şiir okudum dolu dolu
Yüreğine sağlık.
Sabrın sonu selamet demişler doğrudur
Saygı ve sevgilerimle.
ilk tam puan benden
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta