(Sabrın en güzel hikayesi yine Sabırdır.)
Sırrına ermek senin
Beklemek ile başlar
Bir gaye üzerine
Bozulmayan ey tılsım
Notaların diliyle
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aleykum Selam Elif kardeşim.
''Bilmelisin o zaman Beklemek İbadettir''
Kesinlikle katılıyorum. Sabır en zor imtihan... Belki yorucu; fakat sonucunda alınacak ödüle değer bir yorgunluk... Her konuda sabırlı olabilmek ümidiyle...
Allah'a emanetsin...
Selamün Aleyküm..
Yüce Rabbimiz insanı ve kainatı bir anda yaratabilirdi. Ama yapmadı. Sabırla olgunlaştı dünya ve Hz. Adem sabırla tanıştı ilk olarak. Sabır birşeylere sineye çekmek sessiz kalmak yada içinde kaderinle ilgili kendini sorgulamak değil, sabır herşeyin Allah'tan geldiğine tam olarak inanmak. Bence tam manasıyla teslim olmak. İmanın temel direklerinden bir namaz diğeri sabır demiş Peygamber Efendimiz.. Öyleyse Sabır İbadettir.. Allah daim etsin Rabbim yine çok güzel ifade ettirmiş sana..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta