Rüyaymış, uyandım acı içinde,
Alevler süzülmüş kirpiklerimde;
Bahçenin içinde bir köşecikte,
Seni mendil ile ağlarken gördüm;
Gül dalına mendil bağlarken gördüm.
Hani söz vermiştin güller içinde,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ŞARKI SÖZÜ TARZINDA
KAFİYELİ GÜZEL DİZELER
TEBRİK EDİYORUM
BAŞARILAR DİLİYORUM
güzeldi Sayın Uysal,tebrikler,saygılarımla.
Hos bir siir okudum yureginize saglik guzellikler sizinle olsun saygilar ***Tam Puan***
Hos bir siir okudum yureginize saglik guzellikler sizinle olsun saygilar ***Tam Puan***
İNSANIN İÇİNİ BURKAN BİR SEVDA ŞİİRİ GÜL İLE MENDİL HERŞEYİ ANLATIYOR ZATEN.AYRILIK YAŞANSA DA SEVGİLİYE,GÜNÜMÜZ SAİRLERİ GİBİ SİTEM,BEDUA EDİLMEMİŞ.MÜTHİŞ...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta