Yasam bir rüya olsaydi eger
Sanirim göz yasi hic olmayacakti
Güller ise ebedi acacakti
Böylesi güzel rüyalar hep yasanacakti
Saraylar kurdum ben sana Rüyalarimda
Ebedi yasayacaksin sen benim dünyamda
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




çok güzel ağzına sağlık mükenbel devamın dilerim sevgiler gönderiyorum almanıyaya ??
Hayatın kendisi bir rüya değil mi ki;Acısıyla tatlısıyla bir gün bu rüyadan uyandığımızda.Rabbimizin hoşnutluğunu kazanabilmek ümidiyle..Tebrikler.
Basimi yaslasam senim omuzuna
Siirler sadece siirler okusan sende bana
Beraber dalsak güzel Rüyalara
Ne olurdu sadece Rüyalar gercek olsa
bir gün rüyalarıyın gerçek olması dilegimle güzel şair
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta