Gecenin o soğuk saatleri,yine girdin rüyama,
Yine böldün uykumu, yine uyandırdın beni,
Bir kadının duası eşliğinde,
O kadın sensin Saliha,senin sayende.
Uykuda hafif bir tebessüm ile,
Uyandım, gözlerim yaşla dolu iken,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkür ederim hocam...
Duyguda ,beyitlerde,gönülde ...zihinde yer almak ne güzel bir duygu.
Lakin bilinmeliki karşılık mukabilinde.
Rabbimiz aynı günleri tekrar yaşatsın Size fakat daha güzel haliyle...
Sevgilerle...
Teşekkür ederim hocam...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta