Gecenin kör vaktinde
Savunmasız bedenime
Sinsice vuruyor hasretin,
Kan revan içinde
Sana bulanıyorum.
Düşüm gerçek
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiirden bana;
'Geceler uyumak için değil, hasret çekmek için var' duygusu geçti.
Tebrik ederim.
Şiirinizi
beğeniyle okudum
şiir sevgidir. Yazarın ruh hali ve yaşanmışlığının dışa vurumudur. Güzel bir şiirdi. beğeniyle okudum. kutlarım. selam size.
Yine, yalnız bana mı hüsran.
Bizim buradan birer inci tanesi gibi gördüğümüz O yıldızların her birisi dünyamızdan kat, kat büyüktürler. Onların bazıları ise güneşimizden bile-Mavi dev, Kırmızı dev gibi- iki yüz milyon defa daha büyüktür. Yani sayın şairim sakın o yıldızlardan birinin yerinden kopup ta elinize düşmesini fala temenni etmeyin! Sonra kendinize de bize de şu ihtiyar yer küremize de yazık edersiniz!
Hayırlı çalışmalar.
tebrikler kutlarım
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta