Abdullah Galip Bergusi
Abdullah idi adın,Allah'ım Kulu dediler sana,
Sahi Ne güzel de kulluğun.
Mücadelen Allah'ın davasına değil miydi?
La galibe illallah'la çıktığın yola.
Ah bercestem,
Olmanmı ala olmamanmı?
Ah bercestem ,
Senden geçmekmi kaldı zatıma?
Geçilirmi sen gibi fevkalbeşerden ?
BALONLAR
Balonlar var ellerimde,
Her an özgürlüğe uçmak istercesine,
Rüzgarla salınırlar gökyüzüne,
Beni iplerin esaretinden kurtarın dercesine.
BİLMEM
Bilmem, varmıdır yorulmayan?
Birgün olsun kalbi kırılmayan?
Bilmem,varmıdır nasıl olacak diye sormayan?
Varmıdır hiç dünyası kararmayan?
Bu nedir var mıdır bilen?
İnce bir sızı,ardından bir isim akla gelen.
Aynada biri var tatlı tebessüm eden.
Sanki soldu tebessüm ama neden?
Gözler, gözler yansır oldu aynaya, boncuk boncuk damlalar var yere düşen.
Anladım biri var hiç gelmeden giden.
Ebu Ubeyde Allah'ın aslanı,
Söylediği hak idi,
Temeli Allah'ın kelamı.
Şehitlik oldu makamı,
Yakışan buydu elbet oki kudüsün evladı.
Viran gönlümün, kırgın gülleri.
Komayın birdaha dokunmasın yabancıların elleri.
Kanaya kanaya büyüttüm, sizleri.
Kıracak yine bizi ellerin, elleri.
Yine kanar oldum, gönlüme sızan var.
Atamaz oldum ellim kolum tutan var.
Dolandım durdum
Beyhude iyiymiş kendimi yordum
Bir papatya idim toprağında Soldum
Bu kadar kurak olduğunu bilmiyordum
Dedim Şu cana olursun bir nefes
Hisler nasıl tarif edilir ki?
Anlatılabilir mi yaşamayana yani?
Anlayabilir mi yaşamayan?
Desemki şöyle boğazımla yüreğim arasında kocaman bir yumru,
Desem ki içimde kalan ukteler birikmiş nefes alma artık, ağır geliyor yaşamak der gibi,
Yutkunurken mesela, gözümdeki yaşlara bir cesaret,bir cüret gelir gidin akın gözlerden der gibi,
Asudeyim desem yalan olur,
Bilmem ne zaman ruhum Sükun bulur,
Sanki her günün biraz daha zul olur,
Sorsam; Ömür mü hüzün mü evvel son bulur?
Mavi bir deniz ortasında,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!