Ey saqi! Bu dünya fanidir, fani,
Şerab süz, behane getirme dini.
Sen şerab içmeyib,şerlenmesen de,
Bir gün qara torpaq udacaq seni.
Ey saqi şeraba zehri-mar deme,
Deyib de könlümü viran eyleme!
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Rübailer...Her kıtası çok güzeldi...Yüreğiniz hep çağlasın, ilhamınız bol olsun, kaleminiz daim olsun kardeşim...Gönülden 10
Ey ecel taxtında oturan insan,
Dünyada ebedi heç ne yoxdu,bil!
Qızıldan sarayın olsa da,inan,
Heç kimse ecelden qurtulan deyil!....
Ona göreki axıllı ol..Bu dünya fani ebediyyet için çalış..Sakinin gandırdığında ne xeğir olur..:))
Çok gözel bir şiirdi tebrikler...Salamlarım gardaşıma..yunus karaçöp
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta