Ey saqi! Bu dünya fanidir, fani,
Şerab süz, behane getirme dini.
Sen şerab içmeyib,şerlenmesen de,
Bir gün qara torpaq udacaq seni.
Ey saqi şeraba zehri-mar deme,
Deyib de könlümü viran eyleme!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Rübailer...Her kıtası çok güzeldi...Yüreğiniz hep çağlasın, ilhamınız bol olsun, kaleminiz daim olsun kardeşim...Gönülden 10
Ey ecel taxtında oturan insan,
Dünyada ebedi heç ne yoxdu,bil!
Qızıldan sarayın olsa da,inan,
Heç kimse ecelden qurtulan deyil!....
Ona göreki axıllı ol..Bu dünya fani ebediyyet için çalış..Sakinin gandırdığında ne xeğir olur..:))
Çok gözel bir şiirdi tebrikler...Salamlarım gardaşıma..yunus karaçöp
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta