RÖNESANS VE REFORM
Kuranın ilk ayeti, oku diye inmiştir,
Muhammet okuyarak, cehaleti yenmiştir.
Aydın insan olanda, peygamberlik gelmiştir,
İlimde Rönesans'ı, dinde ise reformu,
Müslümanlar yapmadı, ondan paydaş olmadık.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Atatürk’le Türkî’ye, çağdaşlık başlatmıştı,
Zamansız ecel geldi, tatlı canını aldı.
Devrimlerin cümlesi, yarım yamalak kaldı,
İlimde Rönesans’ı, dinde ise reformu,
Türkiye yapamadı, ondan çağdaş olmadık.
İlim ta Çin’de olsa, arabul, öğren dedi,
İlimin değerini, hutbelerde söyledi.
Çalışmayan akıllar, hakikati bilmedi,
İlimde Rönesans’ı, dinde ise reformu,
Müslümanlar yapmadı, ondan taydaş olmadık.
------Hocam çok haklı bir gerçeği dile getirerek şiirleştirdiniz. sizi ve şiirinizi içtenlikle kutluyorum ,umarım okuyanlar bundan bir ders çıkarır . saygılar sunuyorum .
sevgili hocam din iman inaç idyrek bu kutsal dinimizi siyasi araç yapam halkıkandırmak için kullanan kinici dinci yobazlara söylenecekelri siz söylemişsiniz buna katılıyorum çokta güzel ifadelerle açıklamalrda yapmışsınız bu feryadı keşke analayablselerde bu çıkarşı idn yozlarının söyledikleirne itibar etmeseler kutluyorum
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta