Dans etmek mi nasıl?
Güzel bir pistte,
Ya da caddede,
Belki de yıldızların önünde,
Bir gecede.
Şarkı söylemek çılgınca bağırmak,
Gecenin üçünde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok teşekkür ederim Nazır bey. Şiirimi beğenmeniz ve on puan vermeniz beni çok mutlu etti. Saygı ve sevgilerimle.....
Bu kadar güzel duyguları dile getirebilen kalemi kutlarım +10 başarılar diliyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta