-1-
Kemiğimi saçına tarak yapan sevgili
İşim olmaz demiştin hani benle ilgili
*
-2-
Beş parmağım bir değil sıska da var semiz de
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




selam ve sevgilerle kutluyorum
Beyitlerinizin her biri ayrı ayrı güzel ve anlam yüklü......kutluyorum tüm yüreğimle, tam puanımla......Saniye Sarsılmaz
Hepsi birbirinden güzel birbirinden anlamlı. Tebrik ediyorum.
Canı gönülden kutluyorum bu güzel beyitleri var ol arkadaşım saygılarımla
Merhabalar, ne güzel antolojiye geri dönmüşsünüz. Şişe-i Rindan' dan damlayan inciler etrafa ışıltılar saçmış. Şiirlerinizi beğenerek okuyorum. Selamlar
'...Beş parmağım bir değil sıska da var semiz de
Güle baykuş konmasın yeter ki bahçemizde...'
Altı da altı, anlamlı beyitleri paylaşıma tebrikler. Yüreğinize, kaleminize sağlık. Selam ve saygılar...
Gönülden kutlarım kaleminize sağlık
Mesut Özbek
Kafam kıyak olunca boyuma denk tepeler
Aksi halde karınca gelir beni tepeler
Paylaşım için teşekkürler, kaleminize saygılar...
Yüreğinize sağlık üstadım, tam puanla yürekten alkışlıyorum güzel beyitlerinizi. Antolojimde saygılar...
Beş parmağım bir değil sıska da var semiz de
Güle baykuş konmasın yeter ki bahçemizde
ylaşım için teşekkürle saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 18 tane yorum bulunmakta