Rıhtım gecelerini bilir misin sevecen?
Hani martıların gün doğumlarını beklemeye gittiği,
Sessizliği sadece hoyrat dalgaların ve,
Cırcır böceklerinin bozduğu umarsız geceleri...
Balıkçı teknelerinin yan yana ama birbirinden habersiz,
Bir gelin edasıyla suda süzüldüğü,
Kayalıkların bile tüm kalpsizliğiyle,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




rıhtım geceleri sensiz,
dünyam sensiz,
ben sensiz.
tebrik ederim
harika bir ambians yakalamışsınız, tebrikler Sayın Tunger
ruhum öylesine parçalıyor
Benliğim kanıyor...
Göz yaşlarımla değil,
İçim kan ağlıyorum..
Diline saglık.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta