Ne saatler geçmek biliyor ne de zaman
Kapkaranlık ve soğuk bir bahar gecesi
Bir ben bir de sensiz bir anın paylaşımı
Soğuk bedenim ısınmaz bir türlü kaç zaman
Sensizliği hissetmek ve de yaşamak bu olsa gerek
Bir de her gece içime çektiğim kokundan yoksunluk
Genç Adam...
Neden bu kadar ruhsuzsun...
Nerde hayallerin,
Nerde ideallerin,
Bu sen misin? Bir dön bak kendine
Bu ben miyim? diye bağır içine...
Çayın demine
İnsanın hasına
Suyun berrağı-na
Dostun muhabbetine
Doğanın güzelliğine
Doğanın sadakatine
Hayat çok ilginç,
Ve bazende çok saçma,
Yarını belli olmayan bir yaşam,
Debelenir durur insan,
Bazen çok tat alırsın hayattan,
Tıpkı parmağını balını içine batırır,
Ne çok kıymetlendirdik şu yalancı dünyayı
Herkes payına düşeni aldı ve gitti...
Herkese yeterdi oysaki bir tutam yer
Sahiplendik, ne varsa bizim olmayan
Senden öncekilere bak ne götürdüler
Kocaman bir hiç...
Bir bilinmezlik ki, içinde ben
Benliğimi her geçen gün esir alan
Derin düşünceler sarmalı
Yoktur ilacı biliyorum…
Ya da sabretmektir tek yolu
Nereye bu gidişat
Her yanımız puşt zolası
Kaypaklık sanat, dürüstlük yok olmuş
Hayat acısıyla tatlısıyla vuruyor bizi…
Her yanımız yangın yeri
Dertler derya misali…
Müslümanın ilk kıblesi, göz ağrısı
Peygamberin miracı, göğe çıkışı
Bir gün ansızın vuruldu, habersizce
Kemikleri sızlandı Selahaddin Eyyübi'nin
Dünya suspus ne de olsa ölen Müslüman
Karanlıklar çöktü, ezanlar sustu...
Bugün yine biraz sendeyim biraz senin dışındayım
Karanlığıma gömüldüm, kendime hapsoldum
Açsam içimi belki kan ağlar, belki de biraz da sen...
Dokunsam karanlığıma aydınlığım olursun
Birlikte var olmak ya da birlikte yok olmak
Araftayım! sonu olmayan bir düzlemde
Umutlarımı koydum ellerine
Kapattım seni kendime
Yüreğim kaplıyor benliğimi
Isıtıyor bir bakışın
Kaldırır beni
Göz bebeğine




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!