Madem sevmiyordun ayrılacaktın
Her gece düşüme girmen revamı
Bin sebebin vardı sevmekten yana
Yalnız kusurumu görmen revamı
Yeni hasretlere sürmen revamı
Özlemin yoklarken daha derini
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Malesef bayanlar böyle şeyler yapabilir.Yaratılış.Psikolojini bozmadan yola devam.Tabana kuvvet.
Madem sevmiyordun ayrılacaktın..Her gece düşüme girmen reva mı..Uzatmadın silmek için elini..Her gün başka dertler vermen reva mı...HARİKA...
Nəyimi sevmişdin deyə bilmədin.
İndisə yüz eyib görürsən məndə
Bin sebebin vardı sevmekten yana
Yalnız kusurumu görmen revamı
Güzel,ozanvari serzeniş;yüreğinize sağlık.İlkay Coşkun
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta