Ellerimde anılarım,
Resmini çiziyorum boş bir tuvale.
Daha önce hiç görmemiş gibi yeni baştan.
Gözlerin önce gözlerini çizmeliyim;
Şefkat, hoşgörü ve sevginin
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




güzel anlatım
okuyucusuna hitab eden
bu değerli paylaşımı
yazan yüreği kutlarım
gözler kalbin aynası olmasaydı kalp hislerin mezar taşı olurdu... yine tebrikler...
yurek usta olunca bır baska yazıyor kalem kah kan damlıyor şiirden kah ibretı alem oluyor tıpkı bu şiirde oldugu gıbı saygılarımla
tebrikler
Sadece gözleri çizmekle bence gene yarım kalır o resim ...Yüreği ve beynide sembollerle eklemelisiniz yanına. Hazır tuval boşken .
Kutluyorum
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta