Duymadım bilemem
Neye benziyor sesin
Nasıl kızarırsın utanırken
Değerli bir şey kaybettiğinde
Çok mu sıkışır nefesin
Kahkahan ne renktir sonra
Gözlerin nasıl parlar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




her insanda biraz.
aşk ve dostluk... insanın yaşadığı en güzel olgular...tanımlanmış en güzel kavramlar... ve birlikte ne kadar güzeller... senin anlatımınla daha da... Yunus Güzel
Hadi dön artık ''kırk yaş bebeğim''Buralar öyle sessiz ki sensiz.Tuğba
Ne ayazlar, ne girdaplar atlattık, mesafelerin oyununa hiç dahil olmadık...Yükselirken sevinç nameleri gökyüzüne, sol köşeden çıkmadan yakaladık...Gitmeyi hiç anmadık, sülük gibi yapıştık, yoku paylaştık, var yaptık! Dalan gözlerimize özlemlerin yorganını serip, tatlı gülümsemelere yer açtık........Sevgilerimle...
Dostlar önemlidir hayatımızda, degisik bir yerden onları hatırlattınız.Kutlarım.
Güzel bir şiir.Kaleminize sağlık.
Çok güzel bir dostluk şiiri.......tebrikler arkadaşım.....sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta