Dolaşsanda diyar diyar
Üzülme boş ver ihtiyar
Yaşarsın mutlu bahtiyar
Kahkayla gül kardeşim
Sevda bence bir cefadır
Kalkarsa gözündeki pus
Biter o gördüğün kâbus
Ana mı Rus baba mı Rus
Söylede bilelim ERDEM
Utanmadan yalan attın
Bu öykü birazcık ilğinç
Sakın etmeyin bizi linç
Zaten almıştınız ödünç
Dostlar oyu geri verin
Görün hele boyumuzu
Sen Van Gölü isen, ben de Hazar'ım;
Kimseden bir emir almadım, almam!
Bildiğim, gördüğüm neyse yazarım;
Kimseden bir emir almadım, almam!
Tepkiler gelse de, sağdan ve soldan,
Biraz kaba saba olsada sözüm
İçimizde kin yok temizdir özüm
Uyandık uykudan açıldı gözüm
Af et beni af et sen Erzincan'lı
Sel gibi aniden köpürüp taştım
Köylü karları kürüdü
Rüzğar yaprağı sürüdü
Tekirdağ'dan it ürüdü
Sesi Hollanda'ya geldi
Sarışın pek çok havalı
Olacaksa esmer olsun
Hem sever neyi kavalı
Olacaksa esmer olsun
Gel kurak desem aile
Kul kulu yaparsa tevap
Ulur mu katında sevap
Dili dolaşmadan cevap
Hayıra saygı duyarım
Benim oyum evet evet
Sonuç ne çıksa uyarım
Benim oyum evet evet
Okunsa istiklal marşı
Gururlu ol hicap duyma
Nasihatım budur evlat
Sen sen ol nefsine uyma
Nasihatım budur evlat
Ön de git geride kalma




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!