Dostum kurallara uymaz
Olacağım bundan sonra
Azıcıkta vurdum duymaz
Olacağım bundan sonra
Bülbül yaşasa da gülsüz
Elinde var oltu tesbih
Beste yapmış adı fesih
Yalan ile sahte Mesih
Olur bu yıl bu imansız
Azar azar olsa da kel
Yitirmeden saygımızı
Yok edelim kaygımızı
Alevlenmiş duyğumuzu
Öldürelim gel bu gece
Unutmadan ahtımızı
Karıştı gecem gündüzüm
Borandır baharım güzüm
Ne şu şansım ne de yüzüm
Gülmez oldu bu günlerde
Bahara ermeden inan ki erken
Gülerim yaprağı döktü bu sene
Filizler boy attı açacak derken
Gülerim yaprağı döktü bu sene
Kimseye olmayız madar
Kâlbimizde iman radar
Edirne'den Kars'a kadar
..........Bu ülke bizimdir bizim
..........Enğel olamaz faşizim
Fırsat bulup gelse başa
Nefret saçar dağa taşa
Bu gün gardaşı gardaşa
Takanlar var bu ülkede
Sorma bana niye neden
Türkce Rumca mealine
Dalarak büyüdü bu zat
Büyük Pontus hayaline
Dalarak büyüdü bu zat
Gönlümü açtım imara
İlği duyanlar buyursun
Vereceğim bir mimara
İlği duyanlar buyursun
En pahalı lahmacunu
Yiyerek büyüdü bu zat
Manisa mesir macunu
Yiyerek büyüdü bu zat
Bu böyle olmuyor ama




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!