“ ÖNCE İÇİMDE SENİ…
SONRA BENİ ÖLDÜRDÜN “ ©
*
Yaşamamın nedeni, suskun ikrar edeni
Sinsi hain bir seni, cananı hissedeni…
“ ---PİŞMANIM--- “ ©
*
Heba olmuş gitmiş, senle her anım…
Can dedim cananım, hep yanlış tanım
Sana bağlanmakmış, en zayıf yanım…
SEN & BEN / Cinaslı Dörtlük ©
*
Ne çok şey değişti, yaşantımızda…
Ne ben eski benim, ne sen eski sen
Keşke hızla geçen zaman dursa da
“ SENİ DÜŞLEMEK VAR YA ” ©
*
Hani içinden bir şey ılık, ılık akar ya
Derinden bir sızlama yüreğini yakar ya
İnsan bitkin biçare üzgün, üzgün bakar ya
“ SEN ISTIRAPTIN “ ©
Gönlümü zapt ettin, bir inkılaptın
Yıllarca okudum, cilt, cilt kitaptın
Aşıktın, sevmiştin, sen sözde taptın
“ SEN KÖR, BEN SAĞIR “
Çok iyi anlaşırız, sen kör, ben sağır...
Ne dediğin fark etmez, bağır sen bağır
Nasılsa duymuyorum ben sözlerini...
" SEVGİ "
Gözleri ne güzel
Sözleri ne özel
İçten söylersin söz
“ GÖNÜL BİR GÖNÜLLE
ÖRTÜŞMEYİNCE “ ©
*
Ne sevgi ne tutku oluşmuyormuş
Gönül bir gönülle, örtüşmeyince
“ ŞEYTAN GÖRSÜN YÜZÜNÜ “ ©
*
Anmayacam adını…
Etmeyecem sözünü
Ne ikinci baharın…
" Şiirde bir cinas örneği "
*
Dertli bir baş idim, dertli bir ser'dim
Neyim var neyim yok, önüne serdim
*




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!