Isparta-Keçiborlu-Antalya arası
Bir şirin ilimizdir, Burdur’umuz
Gelen alamaz gözünü, gelir bakası
Sizi ağırlayacaktır Burdurlumuz
Hoş geldiniz gali, Burdur’umuza
Ben sizin dil ile konuşamam,
Suskunluğum edebimdendir.
Her atılacak lafı tartışamam,
Bu şairin abin sünnetindendir.
Belki sizin için; bu normal hal,
Duydum ki unutmuşsun
Sana koskoca bağı vereni
Şimdi ise tutturmuşsun
Vermem bu bağın cingilini
Demek ki atalar çok haklıymış
Derin gözde bir levhamız var
Üzerinde Askeriye yazıyor
Buyurun köyümüze dostlar
Şair size şiirle köyü gezdiriyor.
Köyümüz evliyalar yatağıdır
Kıskandılar Arap baharını,
Son anda bir hamle yaptılar.
Gördü herkes Türk Başbakanı
Ne verebildi ki o utanmazlar.
Arabımı sömüren onlardı,
Sağlıkta, ilklere şahit oluyor bu çağ
Bizim bakanımızdır Recep AKDAĞ
Üç dönemdir liyakatli çalışmaları
Tabiî bana Hz. Ömer’e kurdurdu bağ
Biliriz; Hz. Ömer geceleri dolaşırdı.
Bütün dinlerin tamamlayıcısı ve son dinsin
Senin adın İslamiyet, sevgili Habib’in sesisin
Kelimeyi şahadetle kabul edersin insanları
Sen Hazreti Muhammed’ in, yüce dinisin
Hiç değişmedin, çünkü koruyucundur yaradan
Namaz; sen ibadetlerin şahısın
Secden ile, biz müminlerin tacısın
Hele ki; sen varsın ey namaz
Rasulullahın ve müminin miracısın
Niyet ettim, durdum divanına
S üleyman TAPSIZ’dır Valimiz
Ü lkesine hizmettir niyeti
L ütfederse bizlere Mevlamız
E l ele yücelteceğiz memleketi
Y ıllar su gibi akıp gidiyor
Benimde bir arabam var
O Avrupa da üç numara
Artık benimde derdim var
Çıkacakmış yasa hurdalara
Derim ki; yasa adaletli olmalı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!