Bir gün bitecek mi bu dans
Nasıl yani bir daha dönmeyecek miyim parmaklarımın ucunda. Beni an'a bağlayan, notalardan oluşmuş evrenin merkezine akan o derin bağ, Bana hayat veren bağ, bırakacak mı parlamayı?
Sonra ne olacak
Midemi uçuran bu gerçeklik, silinecek mi göz açıp kapayana kadar
Bir daha duymayacak mıyım sesleri,
en sevdiğim şarkılar...
Tüm o güzel anlara veda etmek ne kadar zor olacak.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi
beğeni ile okudum
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta