Ruhumda dans ederken, rakkaseler
Bir oyanda bir bu yanda cilveler nazlar
Bir şen kahkaha koyup ortaya
Sende kısmetini buyur diyorlar
Yüzümde bir maske öyle yerleşmiş
Çıkarıp atma vakti çoktan geçmiş
Başlarken ruhumla çatışma
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Harikaaaa..Çokı beğendim..
Bu isimli çok beğendiğim bir şiiri de Nermin yücebaştan okumuştum..
Ama o çok farklıydı..
Bu şiirinde biraz da hemcinslerinin iç güdüleri tanım buluyor..:))
Kutlarım
Öner Kaçıran
Kahkahalar, isyanlar ortada
Ben bir yanda, ruhum bir yanda
anlatımın çok hoştu....tebrikler arkadaşım...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta