Tam Sekiz ay oldu sen gideli
Biliyor musun canım babam
Sensiz geçen koskoca sekiz ay
Bilmiyorum geçti mi geçmedi mi
Hiç bir an aklımdan çıkmadın
Ne sabah ne öğlen ne akşam
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Güzel bir şiir babasızlik kötü
Mekanı Cennet olsun.....
Ölüm:Ölüm değildir.Ölüm en büyük haber.
Göçeriz gerçek yurda,biz ölümle beraber.
Ölüm:Yeniden doğmak,hakikat alemine
Ya çileli bir hayat,yada mutluluk yine.
Ölüm:Güzel bir vuslat,dosta kavuşma günü.
Kâfire kara bir gün,müslümanın düğünü.
Ölümle ölmeyiz biz,o gün yeni doğarız,
Ölüm:Yokluk değildir,ölümden sonra varız.
Güzel Ölümlerle gidelim İNŞAALLAH......
Güzel bir şiir
Babanıza tanrıdan rahmet diliyorum
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta