Her oluşta, bitişte,
O'nun ameli var,
Her buluşta, yitişte,
O'nun emeli var.
Kâinatın dirilişinde,
O'nun hikmeti var,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bende kemikten, etten,
O'nun emaneti var,
Ahiret yoluna biletten,
O'nun icazeti var.
......................yüreğine kalemine sağlık.selam ve dua.
bu güzel ve anlamlı şiire yorum yapmaya gerek var mı?büyüksün abi...RABBİMseni mertebelerin en güzeli ile mükafalandırsın...hem bu dünyada hemde gerçek dünyamızda...sevgi ve saygılarımla...
ÇARE SENSİN
Ne senden daha parlak gökte yıldız ay gördüm
Ne karadan kurtaran pırıl pırıl bir sabah .
Haşmetinin yanında okyanusu çay gördüm
Sensin bizi yaratan, inkâr mı, haşa, günah! .
Önümüzde duruyor her zerrede eserin
Aklımız yetişmiyor senin sırrın çok derin
Beni yakmaz kederin, bil ki buzdan da serin
Dua eder beklerim, çare sende ya Allah !
AFET KIRAT
hemşerime benden hediye. başarılar dilerim. saygılar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta