bir adım ötesi yanlığımdır
gitme demek deliliğe eşkenar
yolcuyuz durmanın zamanı değil
bu yürek hasrete ezelden yanar
adsız bir ülkedir yokluğun bende
sürgün umutları kanla beslerim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




karanlık bir döngü gibi...tünelin çıkışı bilinir ama gidilemez...adımalr geriye gider gibi...girdap çeker içine...tutunmazsın sanki hayata...yada utunmak istemezsin...tepkini verirsin...
sanırım her kişi bu karanlık gibi görülen resmi yaşamıştır...ellerine bulaşmıştır bu dokular... bana yansıyanlarıyla ksıacık da olsa eşlik etmeye çalıştım...kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta