yağmurlu şiirlerden kaçıyordum
ben seni geçtiğim yollarda bıraktım
hiç tanımamışım
çok tanımışım ne farkeder
ta şuramda yoktan bir yaşanmışlık
bitirilmişlik hissi
ta şuramda çoktan bırakılmışlık...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiirinizi
beğeni ile okudum
Tebrik Ederim
Anlamlı bir şir
Şiirinizi
beğeniyle okudum
Şiirin acı hüznü , şiirin hikayesinde müstehzi bir tebessümle perçinlenmiş..
Sarıkavak şiirlerinin en sade ve yalın yazılanlarından sanırım bu şiir.
Duygu yoğunluğu ,kelimelerin harf yükünü çekmek istemez gibi
nefiss tebrikler..
Uzun bir aradan sonra satırlarınla buluşmak güzeldi..
tekrar okumak çok iyi
şiirinizi okumakdan haz duydum
saf ve temiz yazılımlı
abartısız okuruna güzel bir sunu
çok hoş olmuş
yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın
On şarjör kurşundan daha etkili bir şiir.. :|
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta