“la” tuşu kırık bir piyanoya benziyor alfabem
harfi yitiriyorum!
ellerim değmediğinde sana
tuhaf oluyor içim
göçer resmi çiziyor biri sol avucuma
parmaklarımda sendelerken böyle yalnız
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




elton john dunyaevine gird:)
notaların, la tuşu kırık piyano'yu bilemiyorum ama la tuşu kırık piyanoya benzeyen alfabe'yi görebiliyorum galiba
baştan sona güzel şiirdi
her zamankinden çok ''sol la si'' ''sol la si'' ''sol la si''
her zamankinden çok çalmalısın şimdi!
Bir notasının yitik sesine müthiş imgeler sığmış yine...
Tebrikler ve sevgiler:)))
kavramlar değiştimi nazarda değişir selamlar
Turhan Toy
Şarkı söylemek lazım şimdi...
Kutlarım, beğenerek okudum...Saygıyla...Nurdan Ünsal
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta