Hani sözler vardır sözleri anlatır.hani sözler vardır gözleri anlatır.beyaz bir güvercin yolluyorum sana,kanadında mutluluk,yüreğinde sevgi ve sadakat,ve al gagasında iyi geceler öpücüğü yanağını uzat.dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri,uçurumdan attım sessizliği,haber saldım rüzgarlara fısıldasın kulağına,seni ne çok özlediğimi,sana doğru bir kelebek uçurdum.dağları,denizleri aştı,seni buldu,yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. hissetinmi? uyan derin uykudan,uyanınca insan uyandığına pişman. 02 10 2006 b gezgincan gezgin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




haber saldım rüzgarlara fısıldasın kulağına,seni ne çok özlediğimi,
Kelimeler fısıldamış sevilene 'dinle ,duy 'beni herşey dile geldi anla halimi ,,Gönülünüze sağlık sevgilerr
Diğer şiirlerinizden de birkaçını okudum. Şiir formatında kaydetseydiniz daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim. Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta