Seni tanıdığım güne bin lanet
Okuyor durmadan dilim çok pişman
Senle toka yapmak büyük ihanet
Kabul etti şimdi elim çok pişman
Başka gidecek yer yokmuydu diye
Niçin geldin ora sen? söyle niye
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




...bu güzel siirinizi ve sizi okumak güzeldi cok muhterem degerli insan degerli sair!yürekten kutlar sevgi-saygi ile...yakup icik almanya
Gönüldaşımı kızdıran ve üzenler heder olsun.Vefasız vicdansızlar.Duygu insanına bu yapılır mı?Yüreğine sağlık.Tebrikler.Güzel hem de çook.Abdurrahim Karakoç ÜSTAD ile bir akrabalığınız var mı merak ettim?Saygılar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta