Tatlım aşkın suyunu senle içtim.
Cevherim ömrümü sana biçtim.
Ğözlerinle ğözlerime mil çektim.
Perimiydin sen ben kendimden ğecdim.
Yaklaştıkca sana sessiz erirdim.
O nefesini her an hissederdim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




böyle güzel şiire ne denir ki...mutluluklar sizinle olsun...tebrikler güzel yüreğinize...
Çok güzel içten dizeler,duyguların coşkusu adeta.Yürekten kutladım sizi Süleyman Bey... Sevgiler...Lamia CANAY...
Yaklaştıkca sana sessiz erirdim.
O nefesini her an hissederdim.
Çağırsan koşarak canı verirdim.
Perimiydin sen ben kendimden ğecdim
güzel bir şiirdi.
tebrik ederim.
sıcak, içten ve güzel dizelerdi, yüreğinize sağlık
Perimiydin**** ne güzel anlatmışsınız dizelere akmış su gibi yüreğinizi kutlarım Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta