Patronlara Şiiri - Yorumlar

Sedat Hünker
9564

ŞİİR


43

TAKİPÇİ

İşçilerin maaşını vermeyip işçileri sokağa dökmek ayıptır günahtır bir işi o işçilersiz yapamazsın işçilerin geçiminden patron sorumludur işçi maaşım yetmiyor diyorsa maaşına zam yapılır bu işler böyle yürür asıl patron işçiyi aç bırakmaz kazancındanda işçilerine birşeyler alır böyle oldumu herkes herşey daha verimli olur cebinde para olanın aklı başında olur

Karamecnun

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta