biliyorsunuz daha önce pırasa üzerine manifesto yazmıştım..okuyan oldu ise hatırlar,okumayanlar ise kaçırmış olur...
kaçırın valla,bana dönün hepiniz!..aklı olan kaçırıyor zaten...ya da aklı olanı kaçırtıyorlar!..akıl ne yapsın,bunca sıkıntının,bunca derdin içinde!..elbette kaçacak,bir yerlere gidecek,rahatlayacak,dinlenip dizginlenecek,sonra geri dönecek!..geri dönmezse eğer,yandık efendim,yandık!..akılsız kulu ne ederler,Osman’ın külliyesine tıkarlar de mi!..tıkıldık olduk zaten de,Osman’a mazhar olamadık henüz!..
Osman köprü olmuş,yatmış deniz üstüne!..
paraları toplar,koyar şeyimin şeyine!..
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Diline sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta