paşa da ben
sardıkça yalnzılık sıkıca bedenimi
sırıl sıklam yalnızlık kokuyorum.
bir başka ben oluyorum,başım dik,
hele birde varsa cebimde cigara param.
aga da benim, paşa da benim. bey de benim.
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




hayatta mutlu olmayı bilmek de lazım... Tebrik ederim.
Bir dörlük bile bazen çok şey söyler insana kutluyorum hocam saygılarımla .
Çok küçük şeylerden mutlu olabilmenin ilmini çözmüş kanaatkar bir yüreğin öyle anlardaki imrenilecek o ruh halini yansıtan oldukca duygulu,okunması çok hoş güzel bir şiirdi..Değerli şairimi canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta