Anlaşma içinde dünyadaki her şey.
Sezgi derini kendi dilinde.
Var oluşların kusursuz dizilimi.
Kolaylaştırıyor teslimiyet denklemini.
Görülüyor yanlışlar karanlıkta.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Doğru söze ne denir?Saygı ve SELAMLARIMLA...
Gün kadar yakın kapının çalınması.
Senelerin acımasızlığından omuz ağrıları.
TEBRİK EDERİM. GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
Çok mükemmel dizeler,Gönlünüzdeki sevgi hiç eksik olmasın,kalemini ve yüreğini kutluyorum,selamlarımla,erdemle
hayatın olmazsa olmazıyız,en temel yapı taşıyız biz..dünya bizim için yaratıldı..güneş bizim için doğuyor.. mu? sahi..
*Gün kadar yakın kapının çalınması.
Senelerin acımasızlığından omuz ağrıları. *
güzeldi...
kalemin daim olsun üstadım
kutluyorum kaleminizi, yüreğinize sağlık
Parça değil bu dünyada birleşemeyen ayrılıklarla parça parçayız, yüreğinize ve ellerinize sağlık.Saygılarımla kutlarım.
neşer bey ;
evet hepimiz bu dünya denilen hayatın bütünüyüz..ve bu dünya içinde yaşıyoruz..ve çevremizin bir parçası da olsak aslında hepimiz bu gemide yolculuk yapan ayrılmaz bir bütünüz..
çalışamınızı beğenerek okudum..
kutlarım saygın kaleminizi.tam puan 10...Akçaydan selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz.
Böyle gelmiş, böyle gitmez......
tebriklerimle....
düşünce denizinde
kulak okyanus
yüz yüzebilirsen
kaleminizi alkışlıyorum
Bu şiir ile ilgili 103 tane yorum bulunmakta