Gönlümde hasretin günlerdir bitmez
Hayalin gözümden bir anda gitmez
Ruhumu satsam beş para etmez
Aşkına pahalar biçemem canım
Diyorlar ki bana güzele kanma
Bu özlem bir günde bitecek sanma
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hıfzı kardeş.....doyum olmuyor....şiirlerinin tadına.........
ozan yüreğine sevgilerimle.........
Çok güzel şiir tebrik ederim.
Latifi hocam hep güzel söyler ..yakar gider..
hele o son satırdaki son kelimeler....mesteder..valla
Kutluyorum yüreğine sağlık
çok hoş ,tebrikler Neşer Selman..
Latifi dostum tam aşık işi olmuş, kutlarım
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta