Tercih etmem senden başkasını
Sözümde duruyor, seviyorum
Yirmibir bahar geçti bak
Düne göre, biraz yorgunum
Hangi tarihte el sallamıştın
Saatini bile hatırlıyorum
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Özlem ve sitem içiçe çok güzel tebrikler sayın Ali Varol.
sadakati şaşırmak...işt öyle deyip önünden geçmek...sonra paylaşılan anları dinlendirmek...özlemek güzel...özlenilen gelir umarım...saygımla
Kaç kış geçti, istersen bak
Şimdi, biraz daha üşüyorum
Tebrikler
birazcık yalan var gibi ali kardeş ne kadar desende yürek sevmiş özlenir .sen desende sitem etsende bu böyle tebrikler.saygılar
Böyle özlem şiirleri küllenmiş ateşleri yakıyor,ah'lar,of'lar çektiriyor...Tebrikler..
Güzel bir özlem şiiriydi. Tebrikler kardeşim, sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta