Şu hasretin adı bile olmazdı
Özleyenin yanında olsaydı özlenen
Bekleyenin gözü yola dalmazdı
Bunca sevilmeseydi yolu gözlenen
Kalanda yahut gidende,kimdeyse ne ise kusur
Yara yaradır kabuk bağlasa geçsede asır
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yüreğine sağlık dost.... güzeldi
yüreğine sağlık dost.... güzeldi
yüreğine sağlık dost... güzeldi
yüreğine sağlık dost... güzeldi
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta