ÖZLETİR OLDU
Askeri darbeden daha bin kötü,
Bir önceki günü aratır oldu.
Fakir aşa muhtaç unuttu eti,
Gün günden çok kötü dünü aratır,
Kurban bayramını özletir oldu.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Mustafa Bey , beni en çok üzen, kahreden 55 milyon olduğunu öğrendiğim Türklerin, Türküm diyemeyen hatta Türk düşmanlığı yapan dönme bir kişiye teslim olmalarıdır. Güzel yoruma teşekkür ederim selamlar...
Hayret ediyorum,
Bunca yıl ne gördüm, ne duydum,
TRT izlemekten, radyosunu bile dinlemekten
Bu "yandaşlığa", aymazlığa!
"Bunlar iyi günleriniz" demişlerdi ya
Haklılarmış!
Yergiye tebrikler Fahri Bey...
Mustafa Bey , beni en çok üzen, kahreden 55 milyon olduğunu öğrendiğim Türklerin, Türküm diyemeyen hatta Türk düşmanlığı yapan dönme bir kişiye teslim olmalarıdır. Güzel yoruma teşekkür ederim selamlar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta