Sığ sularınmış benim dipsiz bildiğim
Göğsünde bulutlarım sessizce yüzerdi
Gölgen kaçtıkça tenhalara adımlarım izlerdi
Çığlığa yaklaşmak mı çığlık neydi..
Sen diye uçardı kuşlar gülüşlerimden
Kanatları ışığımı gölgelemeye kıyamazdı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Gene mükemmel, gene çok derin bir şiir dökülmüş yüreğinizden. Böylesi bir sevgi özlenmez mi hiç? Gönülden kutluyorum. Saygılarımla...
Ben de sizin şiirlerinizi öğeyim....
mutluluklar...
Ben de sizin şiirlerinizi öğeyim....
mutluluklar...
Tşk.Murat Demir
Kar toplayan güneş gibi hüzün toplamaya ve hüzün damıtmaya devam ediyor dizelerden Derin..Bu derin hüznün ne zaman dönüşecek coşkuya ?Merak ederim..
Yine güzel bir şiir ...
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta