Hani bir gün birini seversin ya deliler gibi
Sonra ayrılır senden hiç sebep gözetmeden
Sen de ardından göz yaşı dökersin için için
Özlemeye başlarsın yavaş yavaş
Sonra özlemlerine hakim olamazsın
Huzursuzluk çöker içine,
Bir gün gelir de yüreğin parçalanır özleminden
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Ben de özlemle sana yanıyorum sana
Özlemlere haykırıyorum
Özlemlere.. Yüreğine sağlık
Suya hasret toprak gibi yüreğini
Çatlatır parça parça eder de
Yine de tükenmez özlemlerin .............
zaten yazan yazmış ben daha ne diyeyim.
Özlemler olmasa sevgiler neye yarardı ki
özlem ayrılık olmazsa olmaz acılara dönüşüyor yüreğimiz hep yangnlardamı olacak ah şiirin gizemi
Özelemlere haykırıyorum.
Çok güzel
Geceler uzar... Günler geçmez...Aylar yıl olur... Yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta